Noteikumi un nosacījumi

LĪGUMS

Ja Jūs esat nolēmis izmantot pakalpojumus, kas tiek sniegti šajā tīmekļa vietnē, lūdzu rūpīgi izlasiet šī Līguma nosacījumus. Ja kādi Līguma noteikumi Jums nav saprotami, Jūs varat precizēt visus interesējošos jautājumus vietnes administrācijai.

Izmantojot informāciju, kas publicēta tīmekļa vietnē, Jūs apliecināt, ka piekrītat šī Līguma nosacījumiem. Ja Jūs nepiekrītat Līguma noteikumiem, Jums nekavējoties jābeidz izmantot šo vietni.

ĻOTI SVARĪGI!

Mēs vēlamies pievērst Jūsu uzmanību svarīgākajiem šī Līguma punktiem, lai pasargātu Jūs no iespējamām kļūdām rezervācijas gaitā.

  1. Mēs iegādājamies aviobiļetes no aviopārvadātāja tūlīt pēc maksājuma saņemšanas. Tas nozīmē, ka Jūsu noformētie pasūtījumi ir galīgi. Pirms rezervācijas apstiprināšanas Jums ir jāpārliecinās par pasažieru vārdu un uzvārdu pareizrakstību (precīzi kā pasē) un lidojumu datumiem. Vārds jāieraksta vārda laukā, uzvārds — uzvārda laukā.
  2. Pēc aviobiļešu izsniegšanas tajās vairs nav iespējamas izmaiņas. Skymaxxi rezervācijas sistēmā iespējams rezervēt tikai ekonomiskās klases aviobiļetes. Ekonomiskās klases biļetēm piemēro šādus noteikumus:
    • aviobiļetes nav iespējams atdot un saņemt kompensāciju, izņemot gadījumus, kad aviopārvadātājs atceļ reisu; kompensācija netiek piešķirta arī medicīnisku iemeslu dēļ — šādos gadījumos jāiegādājas ceļojumu apdrošināšana;
    • datumu un maršruta maiņa nav iespējama;
    • vārdu un uzvārdu maiņa nav iespējama;
    • aviobiļetes netiek apmainītas pret citām.

    Izņēmuma gadījumos mēs varam sazināties ar aviokompāniju un iesniegt pieprasījumu par izmaiņām rezervācijā. Šādā gadījumā klients sedz tarifu starpību un citas aviopārvadātāja noteiktās maksas.

  3. Maksājumu par pasūtījumu nepieciešams veikt pēc iespējas ātrāk, jo mēs negarantējam, ka pasūtījuma cena saglabāsies nemainīga. Ja maksājums netiek veikts nekavējoties pēc rezervācijas pabeigšanas un cena mainās, mēs atmaksāsim visu samaksāto summu uz maksātāja kontu vai klients varēs piemaksāt atlikušo starpību.
  4. Mēs nosūtām rezervācijas apstiprinājumu 15 minūšu laikā pēc maksājuma saņemšanas. Iemesli, kāpēc klients var nepieņemt apstiprinājumu, var būt nepareizi norādīts e-pasts rezervācijas brīdī vai apstiprinājums nonāk spam mapē. Ja Jūs esat veicis maksājumu, bet neesat saņēmis apstiprinājumu, Jums obligāti jāsazinās ar mums pa e-pastu: info@avio-biletes.lv, un mēs nosūtīsim apstiprinājumu ar biļetes numuru atkārtoti.
  5. Aviokompānijai ir tiesības anulēt aviobiļeti pilnībā, ja Jūs neizmantojat kādu lidojuma daļu (segments). Mēs neesam atbildīgi par šādām aviopārvadātāja darbībām.
  6. Mēs iekasējam servisa maksu. Tā ir iekļauta aviobiļešu cenā, kas redzama mūsu vietnē un ir norādīta rezervācijas apstiprinājumā.
  7. Uz Ryanair reisiem nepieciešama tiešsaistes reģistrācija. Ryanair pasažieri ir pienākums reģistrēties lidojumam (saskaņā ar norādījumiem rezervācijas apstiprinājumā), kā arī izdrukāt un līdzi ņemt iekāpšanas karti. Bezmaksas reģistrācija uz Ryanair reisiem sākas 24 stundas pirms katra rezervētā reisa iziešanas; iekāpšanas kartes tiek nosūtītas ne ātrāk kā 24 stundas pirms izlidošanas. Maksas par lidostā izsniegtu iekāpšanas karti nav iekļautas (€55 par katru pasažieri bez internetreģistrācijas; €25 par iekāpšanas kartes izdruku par katru pasažieri).
  8. Uz Wizz Air reisiem arī nepieciešama tiešsaistes reģistrācija. Wizz Air pasažieri ir pienākums reģistrēties lidojumam (saskaņā ar norādījumiem rezervācijas apstiprinājumā), kā arī izdrukāt un līdzi ņemt iekāpšanas karti. Bezmaksas reģistrācija sākas 24 stundas pirms izlidošanas.
  9. Uz Ryanair reisiem pasažieri līdz 16 gadu vecumam, un uz Wizz Air reisiem — līdz 14 gadu vecumam, tiek uzņemti tikai pieauguša pavadībā. Nav atļauts rezervēt atsevišķu biļeti personām, kas jaunākas par norādītajām vecuma robežām — šiem pasažieriem jābūt vienā rezervācijā ar pavadāmo pieaugušo. Wizz Air gadījumā bērns līdz 14 gadu vecumam var ceļot tikai kopā ar pieaugušu pasažieri, kurš ir vismaz 16 gadus vecs.
  10. Vietnē tiek piedāvātas lētās aviokompāniju iespējas ar pārsēšanos (piem., Viļņa — Tenerife ar pārsēšanos Londonā ar Ryanair). Šādas iespējas parasti ir lētākas, taču pircējam jāņem vērā vairāki būtiski faktori:
    • iegādājoties šādu ceļojumu, Jūs iegādājaties vairākas atsevišķas biļetes — zemo cenu aviokompānijas parasti nepiedāvā savienotos (connecting) lidojumus;
    • ja viens no reisiem tiek aizkavēts vai atcelts, ne mēs, ne aviokompānija neuzņemas atbildību par to, ka Jūs nokavējat nākamo reisu — Jums savlaicīgi jāiegādājas jauna biļete, un šī izmaksu daļa netiek kompensēta;
    • katram reisim jāreģistrējas atsevišķi;
    • ja Jūs nododat reģistrēto bagāžu, pārliecinieties, ka pārsēšanās laiks ir pietiekams (mēs iesakām vismaz 2,5 stundas), jo ir jāsaņem bagāža un tā jāpārreģistrē nākamajam reisam;
    • pārbaudiet nepieciešamību pēc tranzīta vīzas — piemēram, personām, kas nav ES pilsoņi un ceļo caur/vēršas uz Lielbritāniju, var būt nepieciešama Lielbritānijas tranzīta vīza.

    Mēs stingri iesakām izvēlēties lidojumus ar lielāku laika rezervi starp reisiem un neplānot šādus savienojumus pārāk tālā nākotnē bez rūpīgas pārbaudes.

  11. Ryanair biļetē iekļauta viena rokas bagāža 40×20×25 cm līdz 10 kg. Pasažieri ar prioritātes iekāpšanu var iekļaut arī otro somu izmēros 55×40×20 cm.
  12. Wizz Air biļetē iekļauta viena rokas bagāža 40×30×20 cm. Ar WIZZ Priority Jūs varat ņemt lielāku rokas bagāžu (55×40×23 cm) un vēl vienu mazu somu (40×30×20 cm).
  13. Dzīvnieku pārvadāšana lidmašīnā. Informējiet mūs par plānotu ceļojumu ar dzīvnieku pirms aviobiļešu rezervēšanas, rakstot pa e-pastu: info@avio-biletes.lv. Šī informācija ir nepieciešama, jo daudzas aviokompānijas ierobežo vai neļauj pārvadāt mājdzīvniekus (piem., Ryanair).Pasažieriem, kas ceļo ar dzīvniekiem, jāiepazīstas ar konkrētās valsts noteikumiem par dzīvnieku ievešanu/izvešanu un prasībām attiecībā uz dzīvnieku aprūpi, pirms rezervācijām. Nepieciešamā informācija pieejama attiecīgās valsts konsulātā. Pasažierim jābūt līdzi visiem dokumentiem, kas vajadzīgi dzīvnieka pārvadāšanai.

SĀKOTNĒJIE NOTEIKUMI

Lietotāja jebkura Skymaxxi mājaslapas sadaļas izmantošana, kā arī rezervācijas sistēmu izmantošana partneru vietnēs nozīmē piekrišanu šeit izklāstītajiem noteikumiem.

Lietotāja apstiprinājums par šo Līgumu Skymaxxi vietnē vai partneru mājaslapās tiek uzskatīts par galīgu piekrišanu visiem šī Līguma noteikumiem un ir ekvivalents Līguma parakstam abām pusēm.

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

Visa Skymaxxi infrastruktūra, programmatūra un informācija vietnē ir uzņēmuma Skymaxxi SIA īpašums, reģistrēts un aizsargāts ar spēkā esošajiem likumiem (turpmāk — Aģents). Aģentam pieder arī reģistrētās tiesības uz domēna nosaukumu skymaxxi.com un preču zīmi skymaxxi.com.

2. SAITES UN PĀRLIEKŠANĀS UZ REZERVĀCIJAS SISTĒMĀM

2.1. Skymaxxi rezervācijas sistēma ir izstrādāta, lai atvieglotu lietotāja iepazīšanos ar aviokompāniju piedāvājumiem un ļautu rezervēt un noformēt tikai elektroniskas aviobiļetes. Visi pakalpojumu sniegšanas līgumi, par kuriem informācija pieejama rezervācijas sistēmā, tiek noslēgti tieši starp lietotāju un pakalpojuma sniedzēju (aviopārvadātāju).

2.2. Šis Līgums tiek uzskatīts par spēkā stājošu pēc lietotāja piekrišanas apstiprināšanas (piemēram, noklikšķinot pogu “Rezervēt” pirms pasažiera datu ievades — “Noklikšķinot uz pogas «Rezervēt», es apliecinu, ka esmu izlasījis(-usi) un piekrītu rezervācijas nosacījumiem.”). Pēc tam šis Līgums ir pamatdokuments oficiālajās attiecībās starp lietotāju un Aģentu.

2.3. Līguma slēgšanas priekšnoteikums ir lietotāja pilnvaras un rīcībspēja slēgt šāda veida līgumus. Rezervēt pakalpojumus Skymaxxi sistēmā var persona, kas sasniegusi 18 gadu vecumu. Piekrītot šī Līguma noteikumiem, lietotājs apliecina, ka viņam(-ai) ir tiesības, rīcībspēja, finansiālā spēja un ka viņš(-a) apzinās atbildību, kas rodas, izmantojot rezervācijas sistēmu un slēdzot līgumu.

2.4. Lietotājs apliecina, ka visi dati, ko viņš ievada Skymaxxi rezervācijas sistēmā par sevi un pasažieriem, ir patiesi un precīzi. Lietotājs uzņemas pilnu atbildību par šo datu pareizību, pilnīgumu un faktisko atbilstību. Pasažiera personas datu maiņa jau noformētā pasūtījumā novedīs pie tarifu zaudēšanas — lai mainītu datus, rezervācija jāanulē un jānoformē jauna, kas var izraisīt papildus izmaksas.

3. PUŠU PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA

3.1. Lietotājs, strādājot ar Skymaxxi vietni, partneru vietnēm un rezervācijas sistēmu, apņemas norādīt tikai patiesus un precīzus personas datus. Pretējā gadījumā Skymaxxi administrācija un tās īpašnieki nav atbildīgi par rezervācijas un maksājumu rezultātiem.

3.2. Rezervācijas sistēma ir dinamiska — tās komponenti var tikt mainīti vai papildināti jebkurā brīdī, tādēļ lietotājam ieteicams izmantot sistēmu “kā ir”. Aģents nav atbildīgs par sistēmas pilnīgu vai daļēju darbnespēju jebkādos laika periodos, kā arī par jebkādām tiešām vai netiešām izmaksām, kas lietotājam radušās šādu apstākļu rezultātā.

3.3. Visi piedāvājumi, cenas un pārdošanas nosacījumi Skymaxxi un partneru vietnēs var tikt mainīti bez iepriekšēja brīdinājuma, tie var būt ierobežoti ar laiku, pieejamību, iepriekšējo rezervāciju termiņiem, ceļošanas datumiem, minimālā vai maksimālā uzturēšanās ilguma prasībām, brīvdienu un sezonālajiem cenu svārstību faktoriem, gaidīšanas sarakstiem, streikiem un rezervācijas sistēmu īslaicīgu darbības pārtraukumu ietekmi.

3.4. Visa informācija par lidojumu grafikiem, pieejamību, tarifiem un to piemērošanas noteikumiem, kā arī citi pakalpojumu sniegšanas nosacījumi tiek publicēti rezervācijas sistēmā tieši tā, kā tos sniedz tiešie pakalpojumu piegādātāji vai viņu pilnvarotie pārstāvji.

3.5. Lai gan Aģents rūpīgi atlasīs pakalpojumu sniedzējus, viņam nav iespēju pilnībā neatkarīgi verificēt visu sniegto informāciju, tādēļ Aģents neuzņemas atbildību par jebkādām kļūdām informācijā vai par iespējamiem zaudējumiem, kas radušies no šādām kļūdām.

3.6. Aģents nav atbildīgs par to, ka tiešie pakalpojumu sniedzēji vai viņu pārstāvji neievēro rezervāciju noteikumus vai tarifu piemērošanas kārtību, jo šādi noteikumi pieder pie aviopārvadātāju kompetences.

3.7. Aģents patur tiesības atteikt pakalpojumu sniegšanu lietotājam bez paskaidrojuma. Šādā gadījumā lietotājam atmaksāto līdzekļu atgriešana notiek saskaņā ar pakalpojuma sniegšanas līgumu.

3.8. Aģents neuzņemas atbildību par sakaru kanālu kvalitāti un drošību, ko lietotājs izmanto, piekļūstot Skymaxxi vietnei un partneru vietnēm, kā arī par jebkādiem zaudējumiem, kas lietotājam radušies sakarā ar neuzticamiem vai neaizsargātiem sakariem.

4. IZMAIŅAS ŠAJĀ LĪGUMĀ

Aģents patur tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas nosacījumos, kas reglamentē Skymaxxi vietnes un rezervācijas sistēmas lietošanu, tai skaitā mainīt šī Līguma nosacījumus līdz brīdim, kad lietotājs sniedz savu piekrišanu. Ja izmaiņu stāšanās laiks nav norādīts īpaši, izmaiņas stājas spēkā uzreiz pēc to publicēšanas Skymaxxi vietnē.

5. PĀRĒJIE NOTEIKUMI

5.1. Lietotājs uzņemas atbildību par visu nepieciešamo ceļošanas dokumentu sagatavošanu. Lietotājam jāiepazīstas ar un jāievēro galamērķa valsts prasības attiecībā uz izbraukšanu un iebraukšanu, tranzīta prasībām maršrutā, vīzām, derīgiem ceļošanas dokumentiem, pilnvarām vai citiem dokumentiem bērnu izbraukšanai un citiem nosacījumiem.

5.2. Lietotājs ir atbildīgs par robežkontroles noteikumu izpildi un nepieciešamo dokumentu noformēšanu. Ja lietotājs nevar pats saņemt šādas zināšanas, viņš var vērsties valsts iestādēs vai konsulārajās pārstāvniecībās pēc papildu informācijas. Aģents neuzņemas atbildību par lietotāja nezināšanu vai prasību neizpildi, kā arī par sekām, ja lietotājs nesaņem dokumentus vai vīzas vai neievēro piemērojamos likumus.

5.3. Pasūtījumi, ko lietotājs veic, ir galīgi. Pirms rezervācijas apstiprināšanas lietotājam jāparbauda pasažieru vārdi, uzvārdi un lidojuma datumi. Pēc pasūtījuma un maksājuma saņemšanas Aģents darba laikā noformē rezervētās biļetes. Dažos gadījumos elektronisko biļešu noformēšana var notikt līdz 24 stundām no pasūtījuma un maksājuma saņemšanas brīža.

5.4. Aģents patur tiesības iekasēt no lietotāja papildu servisa maksas par aģentūras pakalpojumiem, biļešu noformēšanu, atgriešanu vai apmaiņu (ja tāda ir iespējama). Šo pakalpojumu apjoms un apmērs atkarīgs no aviopārvadātāja un rezervācijas sistēmas noteikumiem. Servisa maksa par biļešu noformēšanu iekļaujas pasūtījuma cenā un nav atmaksājama. Servisa maksa par biļetes atgriešanu ir 25 EUR; par apmaiņu servisa maksa atkarīga no biļetes cenas un pieejamības — precīzu summu nepieciešams noskaidrot pie operatora dienā, kad tiek pieprasīta atmaksa vai apmaiņa.

5.5. Prasības par maksājumu atgriešanu tiek izskatītas ne ātrāk kā 1 mēnesi pēc iesniegšanas brīža.

5.6. Skymaxxi rezervācijas sistēmā ir iespējams rezervēt tikai ekonomiskās klases aviobiļetes. Ekonomiskās klases biļetēm piemēro šādus noteikumus:

  • aviobiļetes nav iespējams atgriezt un saņemt kompensāciju, izņemot gadījumus, kad aviopārvadātājs atceļ reisu;
  • datumu maiņa nav iespējama;
  • vārdu un uzvārdu maiņa nav iespējama;
  • aviobiļetes netiek apmainītas.

5.7. Ja lietotājs paredz izmaiņas izlidošanas datumos, viņam jāinformē Aģents. Aģents šādā gadījumā var piedāvāt lidojumus dārgākā tarifu kategorijā, kur izmaiņas iespējamas.

5.8. Aviopārvadātājam ir tiesības anulēt visas lietotāja veiktās rezervācijas ar vienādiem vai tuviem datumiem un identiskiem pasažieru vārdiem uz vienu un to pašu maršrutu.

5.9. Aviopārvadātājam ir tiesības mainīt lidojuma datumu un laiku, maršrutu vai atcelt reisu. Aģents nav atbildīgs par šāda veida izmaiņām, un kompensāciju iespējamība ir atkarīga no aviokompānijas noteikumiem, kas tiek risināti individuāli ar aviokompāniju.

5.10. Aviopārvadātājam ir tiesības pilnībā anulēt aviobiļeti, ja lietotājs nav izmantojis kādu lidojuma segmentu. Aģents nav atbildīgs par šādām aviopārvadātāja darbībām.

5.11. Aģents patur tiesības pieprasīt papildu dokumentus no lietotāja, ja maksājums tiek veikts ar maksājumu karti, kas nepieder nevienam no pasažieriem.

5.12. Visa informācija par lidojumu, tostarp paziņojumi par izmaiņām no aviopārvadātāja puses, tiek nosūtīta uz adresi, ko lietotājs norādījis rezervācijas laikā. Lietotājam ir pienākums norādīt pareizu e-pasta adresi un regulāri to pārbaudīt. Lietotājam jāpaziņo Aģentam par biļetes ne saņemšanu laicīgi.

5.13. Lidojumi ar pārsēšanos, ko veic zemo cenu aviokompānijas

Atšķirībā no regulāro aviolīniju lidojumiem ar savienotu biļeti, zemo cenu aviokompāniju lidojumiem katram segmentam tiek izsniegta atsevišķa biļete. Tādēļ, ja kāds segments tiek aizkavēts vai atcelts, lietotājs var nokavēt nākamo reisu, un tas netiks kompensēts. Lietotājam ir pienākums reģistrēties uz katru reisu atsevišķi. Bagāžu starp pārsēšanās reisiem lietotājam vajadzēs saņemt un nodot atkārtoti. Aģents stingri iesaka izvērtēt visus riskus un nepieciešamību pēc tranzīta vīzas un piedāvā kā drošāku (taču dārgāku) alternatīvu iegādāties biļetes regulāro aviokompāniju maršrutiem sarežģītām ceļojuma kombinācijām.

5.14. Reģistrācija

5.14.1. Lietotājam jādodas uz lidostu reģistrācijai ne vēlāk kā 2 stundas pirms reisa atiešanas.

5.14.2. Lietotājam jāpārbauda izlidošanas laiks dienu pirms izlidošanas pie aviopārvadātāja vai lidostas vai jāvēršas pie Aģenta.

5.14.3. Uz Ryanair reisiem nepieciešama online reģistrācija. Ryanair pasažieri ir atbildīgi par savlaicīgu online reģistrāciju (online reģistrācija beidzas 5 stundas pirms reisa) saskaņā ar rezervācijas apstiprinājuma norādījumiem, izdruku un iekāpšanas kartes līdzi ņemšanu. Bezmaksas online reģistrācija sākas 24 stundas pirms izlidošanas; iekāpšanas kartes tiek nosūtītas ne ātrāk kā 24 stundas pirms izlidošanas. Maksas par lidostā izsniegtu iekāpšanas karti ir €55 par pasažieri (ja nav veikta internetreģistrācija) un €25 par iekāpšanas kartes izdruku par pasažieri.

5.14.4. Uz Ryanair reisiem pasažieri līdz 16 gadiem un uz Wizz Air reisiem līdz 14 gadiem tiek pieņemti tikai kopā ar pilngadīgu pavadoni. Nav atļauts izdot atsevišķu biļeti personām, kas jaunākas par šīm vecuma robežām — bērniem jābūt vienā rezervācijā ar pavadoni.

5.15. Bagāža

5.15.1. Informācija par bagāžas normām pieejama rezervācijas brīdī.

5.15.2. Ir spēkā ierobežojumi attiecībā uz īpašām priekšmetu kategorijām un citi drošības nosacījumi — informāciju par tiem var atrast mūsu vietnē.

5.16. Dzīvnieku pārvadāšana

5.16.1. Informācija par dzīvnieku jāiesniedz Aģentam pirms aviobiļetes rezervācijas, rakstot uz info@avio-biletes.lv. Bez šīs apstiprinošās saziņas biļetes iegāde var nebūt iespējama, jo daudzas aviokompānijas nepieļauj mājdzīvnieku pārvadāšanu.

5.16.2. Pasažieriem, kas ceļo ar dzīvniekiem, ir jāiepazīstas ar konkrētajām valsts prasībām par dzīvnieku ievešanu/izvešanu un jābūt līdzi visiem nepieciešamajiem dokumentiem.

5.16.3. Daudzas aviokompānijas (piemēram, Ryanair, Wizz Air) nepārvadā mājdzīvniekus. Lūdzu, noskaidrojiet iespējamību pirms rezervēšanas.

6. DROŠĪBA

Skymaxxi mājaslapa ir izveidota, izmantojot mūsdienīgas tehnoloģijas, lai nodrošinātu optimālu datu aizsardzību maksājumu operācijām ar kredītkartēm. Katru klienta personisko datu un maksājumu kartes informāciju esam centušies aizsargāt visaugstākajā līmenī. Aģents garantē, ka informācija par lietotājiem, kuri izmanto Skymaxxi pakalpojumus, nevar tikt nepiederošu personu pārtverta vai atšifrēta. Aizsardzība tiek nodrošināta ar SSL sertifikātu. Skymaxxi darbība atbilst karšu maksājumu sistēmu (Visa un MasterCard) drošības standartiem (PCI atbilstība).